The Dark Hours
Dr. Samantha Goodman, an attractive psychiatrist in her 30s, joins her husband and sister for a weekend at a winter cottage when an unexpected guest arrives. On this night of terror, escape is not an option, truth guarantees nothing, and revenge will not necessarily be sweet.