The Disruptors
Will and Glenn are two dirtbag best friends who work together to rip off Will’s ride-share customers. When their scheme falls apart, they try to turn their luck around by pulling a scam on famed venture capitalist billionaire Bruce Marcus. This brings them into Bruce’s world of money, tech, and power — a world Bruce is very comfortably in control of.