The Eagle Has Landed
Starring Michael Caine, Donald Sutherland, and Robert Duvall. When Hitler orders the capture of Winston Churchill, German paratroopers attempt a daring kidnap plan in a sleepy English village to try and catch their ‘eagle.’ Directed by John Sturges.