The Enforcer
For as long as crime boss Albert Mendoza (Everett Sloane) has been running a notorious ring of hired hit men, District Attorney Martin Ferguson (Humphrey Bogart) has been hunting him down. But Ferguson cuts a deal with Mendoza's henchman Joe Rico (Ted De Corsia), and the mob boss is finally arrested. However, Rico dies mysteriously before he can testify against Mendoza, and Ferguson must reexamine years of potential evidence, desperately searching for something to incriminate the gangster with.