The Exorcism
Academy Award-winner Russell Crowe (Gladiator, A Beautiful Mind, The Insider) stars as Anthony Miller, a troubled actor who begins to unravel while shooting a supernatural horror film. His estranged daughter wonders if he's slipping back into his past addictions or if there's something more sinister at play.