The Flavor of Cassava Leaf Over Rice
Married to a TV producer and living in the Hollywood Hills, novelist Michael Allegheny feels isolated and blocked. When his wife leaves town, he drifts into a medley of Chinese takeout, hot tub dips, and wine—until a chance meeting with an old flame rekindles memories and unresolved desires.