The Forever Purge
Adela and her husband, Juan, live in Texas, where he works as a ranch hand for the wealthy Tucker family. Juan impresses the Tucker patriarch, Caleb, but that fuels the jealous anger of his son, Dylan. On the morning after the Purge, a masked gang of killers attacks the Tuckers, forcing both families to band together and fight back as the country spirals into chaos.