The Furious
After the daughter of Wang Wei (Xie Miao) is kidnapped by a criminal network and he receives no help from the corrupt police, Wei sets out on a rampage to find her himself. His only ally is Navin (Joe Taslim) - a relentless journalist whose wife has mysteriously disappeared. Fueled by a furious vengeance, the unlikely duo ruthlessly fights against the kidnappers in this explosive martial arts showdown.