The Hamiltons
The Hamiltons deal with the sudden death of their parents, then seem to move on. David, the oldest, tries his best to take charge of the family. Twins Wendell and Darlene become more conniving and dark. Francis, the youngest and most sensitive of the group, finds an old video camera that reveals -- beneath the veil of normalcy -- something is very wrong with the family.