The Harbinger
Daniel and Theresa Snyder move their troubled young daughter, Rosalie, to a quaint Midwestern town. Soon after they arrive, neighbors begin to die. The townspeople suspect Rosalie and shun the Snyder family. Fearing something evil followed them, the tormented parents seek the advice of a Native American seer who tells them that only death can save Rosalie. When more people die and a detective starts looking into the mystery, the Snyders must do whatever it takes to protect their family.