The Highwayman
Famed highway robber Dick Turpin finds himself on the run in the English countryside having accidentally kidnapped the Earl of Pembroke's feisty daughter, Elizabeth. As her fiance Winthroppe attempts to track them down, Elizabeth begins to fall for the dashing highwayman, leaving Turpin with no choice but to face off against Winthroppe in a fight for Elizabeth's heart - and her fortune.