The Image Book
CANNES 2018: SPECIAL JURY PRIZE. Rich, disturbing, something that only one of the greatest filmmakers could have conceived. In a historical, and personal, journey, Godard churns the dark waters of the twentieth and twenty-first centuries. A work of visual inventiveness; where images and words are elaborately weaved together, in an analysis of what cinema was, is and could become.