The In Between
Tessa doesn't believe she deserves her own love story until she meets Skylar, a true romantic. When a car accident kills Skylar, Tessa searches for answers and thinks that Skylar is trying to connect with her from the afterworld. Tessa tries to contact Skylar one last time, so their love story can have the ending it deserves.