The Interrogation
Norfolk farmer Tony Martin is arrested by police after shooting burglars who've broken into his remote farmhouse on a summer evening in 1999. It's a crime that divides the country. For many, the reclusive Martin is a vulnerable householder plagued by burglaries who acted in self-defence to protect himself and his property.