The Irregular at Magic High School: Reminiscence Arc
April 2095: two siblings enrol at the famous Magic High School. Tatsuya, the older brother, is an "irregular" with a fatal flaw. The younger sister, Miyuki, has unmatched magical talent. However, three years ago their destinies were turned upside down.