The Jazz Singer
The legendary Al Jolson sings and stars in the film that launched talking movies. Son of a Jewish Cantor Jakie Rabinowitz (Jolson) is expected to follow the calling of his father and his father before him to serve his faith and his community. Although born with the gift to move people with his voice, Rabinowitz yearns to serve an even greater audience as an entertainer, as The Jazz Singer.