The Jesus Rolls
Hours after being released from prison for good behavior, Jesus Quintana (John Turturro) reunites with his best friend and fellow underachiever Petey (Bobby Cannavale). In the first in a series of rapidly escalating bad decisions, they steal a vintage car parked in front of an upscale salon and hit the road for a no-holds-barred joyride — until the car’s gun-toting owner (Jon Hamm) catches up with them, wounding Petey. Fleeing the scene with fiercely free-spirited shampooist Marie (Audrey Tautou), Jesus and Petey continue their adventure in a series of stolen cars, cementing their partnership with an epic petty-crime spree and a three-way romance.