The Last Glacier
A docudrama on the closing of the town of Schefferville. When Raoul loses his job at the mine because the operations are ending, he's been settled there for 10 years with Carmen and their son Benoît. They're now forced to leave the town, leaving behind the traces of an ephemeral prosperity.