The Last Mark
A self-loathing and aging hitman, Keele, is tasked to kill a witness who can link him and his psychotic partner, Palmer, to a recent murder. This routine execution falls apart as Keele struggles with pulling off his task due to a crisis of conscience. He quickly discovers that his new mark, Peyton, is the most difficult target of his career.