The Last Mimzy
Based on the acclaimed sci-fi short story by Lewis Padgett, The Last Mimzy tells the story of two children who discover a mysterious box containing strange devices they think are toys. As the siblings explore the unique objects, they begin to display higher and higher intelligence levels -- growing far beyond genius. Realizing that something extraordinary is happening, the children embark on a mission to save our future before time runs out and things quickly spin wildly out of control.