The Lift
The world's first film shot entirely inside an elevator, from the brilliant mind of Sexocracy author Luca Redavid. Bologna, August 2, 1980. A terrifying roar shakes the central station, while six strangers remain trapped in a cabin just steps from hell. Isolated from the world in a claustrophobic space of just a few square meters, tensions rise to the limit as air runs out.