The Little Witch
The Little Witch has a big problem: she is only 127 years old, which means she is much too young to dance on Brocken Mountain with the other witches on Walpurgis Night. So she decides to sneak into the most important of all witches’ dances – and is caught immediately! As punishment she must learn all 7892 spells in the great book of magic within a year. Together with her talking raven Abraxas, the Little Witch wants to find out what makes a good witch, And here she puts the entire witches’ world to the test....