The Living and the Dead
A British aristocrat who has lost his wealth, Donald (Roger Lloyd Pack) is desperate to find treatment for his cancer-stricken wife, Nancy (Kate Fahy). In order to give her proper medical care, Donald plans to sell the family mansion. However, his troubled and mentally disabled son, James (Leo Bill), decides that he's going look after his mother. When Mary (Sarah Ball), the nurse assigned to Nancy, tries to care for the ailing woman, she ends up clashing with the volatile James.