The Longest Ride
Based on the bestselling book by master storyteller Nicholas Sparks, this romantic drama centers on the star-crossed love affair between Luke, a former champion bull rider, and Sophia, a college student who is about to embark upon her dream job. As conflicting paths test their relationship, they make a fateful connection with an older gentleman, whose memories deeply inspire the young couple.