The Marrying Man
Charley Pearl (Alec Baldwin), wealthy heir and gadabout, is slated to marry Adele (Elisabeth Shue), the daughter of a Hollywood tycoon (Robert Loggia). But, during a wild bachelor party in Las Vegas, Charley strikes up a flirtation with nightclub crooner Vicki Anderson (Kim Basinger) that soon leads to her bedroom. When the couple are discovered by Vicki's beau, infamous gangster Bugsy Siegel (Armand Assante), he makes a surprising pronouncement -- they'd better marry, or Charley is a dead man.