The Miracle Season
THE MIRACLE SEASON is based on the inspiring true story of the Iowa City West High School girls’ volleyball team. After the death of star player Caroline “Line” Found, the team must step up their game under the guidance of their tough-love coach (Hunt) and Caroline’s iron-willed father (Hurt) in hopes of winning the state championship. Together they regain their strength and spirit in order to “Live Like Line”!