The Monkey and Her Driver
This is the story of Kendra and Betty, America’s only all-women sidecar road racing team, their balky sidecar “Dixie”, and how they went from finishing in last place to winning the respect of fellow competitors, sponsors, and race fans during the 2015 SRA-West season.