The Mysterious Lady
This romantic silent film stars the inimitable Greta Garbo as Tania, an exotic Russian spy who unwittingly falls in love with an Austrian officer, Karl von Heinersdorff, while stealing important documents from him. Karl is imprisoned for the loss of the papers but escapes to find Tania, to whom he affirms his love. Will Tania choose her love for a man or her country?