The Negotiation
An ace police crisis negotiator, Chae-youn (Son Ye-jin), is called to the scene where her supervisor is taken, hostage. Faced with the cold-blooded hostage taker, Tae-gu (Hyun Bin) over multiple video-calls, she tirelessly tries to crack him down, and eventually, the shocking truth begins to unveil.