The Night Eats the World
After waking up in an apartment the night after a raging party, Sam comes face to face with his new reality: an army of zombies has invaded the streets of Paris, and he is one of the lone survivors. Petrified with fear, he barricades himself inside the building to survive. He wonders how long can he last in silence and solitude, and the answer comes when he learns that he's not all alone after all.