The Night Watchmen
Three inept night watchmen, aided by a young rookie and a fearless tabloid journalist, fight an epic battle to save their lives. A mistaken warehouse delivery unleashes a horde of hungry vampires, and the watchmen must not only save themselves but also stop the scourge that threatens to take over the city of Baltimore.