The Orchestra - Claudio Abbado and the musicians of the Orchestra Mozart
Maestro Claudio Abbado establishes the Mozart Orchestra in 2004 in Bologna, Italy, bringing together the best classical music performers in the world by mixing young and promising artists as well as established solo artists.