The Ordinary Man Interview
Ordinary Man, Ozzy Osbourne’s first solo album in a decade, may be notable at first for featuring Elton John and Post Malone. But the most important collaboration is the one between Ozzy and Andrew Watt, who helped shepherd the project, which Ozzy calls the easiest album he’s ever made in this revealing, rowdy conversation with Zane Lowe.