The Pandemic Anthology
2020 has its place in history as the year a virus stopped the entire planet. In its first months, amid quarantine and growing uncertainty about the future, Fantaspoa Film Festival launched a contest for filmmakers from around the world to create their pandemic-related stories in their homes, with the resources they had at hand. This anthology brings together the 13 most representative and creative short films produced, capturing this moment in time that, if humanity is lucky, will never be repeated.