The Perfect In-Laws
After a whirlwind courtship and marriage, a young woman, Audrey, relocates with her husband, Xander, to his hometown after the death of Xander's father. Immediately, Audrey begins to suspect that there may be more to her father-in-law's death than a simple accident, and Xander's sexy, seductress of a stepmother, Marlena, may hold the key.