The Perfect Roommate
When college student Ashley meets a seemingly nice woman, Carrie, who needs a place to stay, she invites her to become her roommate. At first, it seems like a win-win for them both, but Ashley doesn't know that Carrie has several dark secrets hidden in her past and she now has her mind set on driving a wedge between Ashley and her father so that she can have the wealthy widower all to herself.