The Pig Farm
When police showed up at a Port Coquitlam pig farm in February of 2002 to serve a firearm warrant to Robert (Willy) Pickton, they stumbled upon one of the grizzliest discoveries in the history of Canada. They uncovered human remains of over 60 women, most of whom worked as sex trade workers in Vancouver’s Downtown Eastside.