The Postman Always Rings Twice
Academy Award winners Jack Nicholson and Jessica Lange star in this sexually charged thriller about the illicit love affair between a drifter and the restless wife of a gruff, middle-aged roadhouse owner. Torn between a desperate need for each other and their desire for money, they plot a murder--which leads to shattering consequences.