The Rage of Paris
Frustrated when the only job offered to her is posing in the nude, Paris model Nicole Cortillon decides to take the position, only to mistake advertising executive Jim Trevor for the client, leading Jim to think she's a hustler. Later, when Nicole's friend, Gloria, persuades an associate to support her efforts to find a rich husband, she meets millionaire Bill Duncan, who is smitten, until Jim tells him about Nicole.