The Retirement Plan
Ashley and her young daughter find themselves caught up with the wrong people. With their lives on the line, she turns to the only person who can help - her estranged father Matt (Nicolas Cage). Currently a retired beach bum in the Cayman Islands, Matt must leave retirement behind and hone the skills from his former career as a hitman.