The Roaring Twenties
Academy Award winners Humphrey Bogart and James Cagney star in this story of three friends who return from World War I to the United States in the era of jazz, speakeasies and bootleggers--The Roaring Twenties! George Hally (Bogart), Eddie Bartlett (Cagney) and Lloyd Hart (Jeffey Lynn) become rich and powerful working both sides of the law in the decade after the War. But the stock market crash and a woman, Jean Sherman (Priscilla Lane), loved by both Hally and Hart, spell a violent end to their lives of crime. Based on the story "The World Moves On" by columnist Mark Hellinger.