The Scout
Al Percolo (Albert Brooks), a scout for the New York Yankees, is sent to Mexico after his latest prospect (Michael Rapaport) has a breakdown on the field. In Mexico, Al attends a local baseball game in which Steve Nebraska (Brendan Fraser) is playing and is impressed when he witnesses Steve's fastball and his home runs. Al returns to New York with Steve and gets him signed to the Yankees. But, as Steve begins to behave strangely, Al is told he must bring him to a psychiatrist (Dianne Wiest).