The Sheriff in Town
Dae-ho (Lee Sung-min) is a former detective and now considers himself the neighborhood sheriff of where he lives. Jong-jin (Cho Jin-woong) is a successful businessman from Seoul that moves to Dae-Ho's neighborhood in Busan. Dae-Ho begins to suspect Jong-Jin is a drug offender and investigates with his brother-in-law Duk-man (Kim Sung-kyun).