The Stepford Wives
After moving with her family to the community of Stepford, Connecticut, former New York television executive Joanna Eberhart (Nicole Kidman) is beginning to realize that Stepford is a little too perfect. All of the wives are far too perfect, and all of the husbands are way too happy. This comedic thriller is a re-imagining of the 1975 suspense classic.