The Still Point
This is a documentary about the ocean and waves as seen through the eyes and thoughts of some of the worlds most known 'water-men'. It's about the ocean and the connection of all things. For them, surfing is a form of self-expression and a way of life, but is it also a microcosm of life on this planet?