The Stolen
In 1976, General Jorge Videla’s coup plunged Argentina into a brutal dictatorship that claimed around 30,000 lives, including hundreds of pregnant women. Years later, investigators uncovered a chilling truth: many of their babies had been stolen and secretly adopted by the regime’s elite.This gripping doc explores the 40-year quest to reunite biological families and uncover truth. A testament to maternal tenacity and the desire for justice.