The Student
Valentine, a student, is preparing a tough university examination in literature and has no time for love. One evening she meets Edouard, a night-time musician who becomes seriously enamored. The pair are separated by their conflicting schedules. But now Valentine is very much in love. On exam day, she opens her heart to him in the guise of a lecture on Molière.