The Swimmers
Perth (Chutavuth Pattarakampol) and Tan (Thanapob Leeratanakajorn) are both best friends and longtime rivals. No matter how hard Perth tries, he can never out do Tan. Life gets even more complicated for these two swimmers when Perth starts to fall for Ice (Supassara Thanachart), Tan’s girlfriend, who has also developed feelings for Perth as well. When Ice unexpectedly commits suicide at the swimming pool where the swim team practices, Tan can’t keep his depression in check and stops going to swim practice. Now Perth becomes the shoe in for the only university sports quota left. The opportunity to finally eclipse Tan pushes Perth to train every chance he gets, even if that means swimming alone at night in the same pool where Ice was found dead. One day, Tan reveals to Perth that Ice committed suicide because she was pregnant. Tan goes on a relentless pursuit to find and take revenge on the culprit. Find out whether love can overcome hatred? Remember no one can hear you scream underwater.