The Waldheim Waltz
Filmmaker Ruth Beckermann documents the process of uncovering former UN Secretary-General Kurt Waldheim's wartime past. It shows the swift succession of new allegations by the World Jewish Congress during his Austrian presidential campaign, the denial by the Austrian political class, and the outbreak of anti-Semitism and patriotism, which finally led to his election.