The Walking Stick
Hindered by polio, Deborah Dainton is a beautiful English woman who falls for the charms of painter Leigh Hartley. While the couple's romance gets off to a wonderful start, Deborah eventually discovers that Leigh is scheming to rob the auction house where she works, and only began a relationship with her to gain access to information that's essential to pull off the crime. A heartbroken Deborah is quickly forced into dealing with this horrible deception.